Ајде и од мене мала помош, јас искрено да кажам досега само имам видено такво чудо, но исто е тоа дали е мотор од чамец, водна пумпа, за возење и т.н секој мотор е сличен во механика, четворотактен и двотактен.
Доколку, е двотактен можеш да сипеш масло во отворот на свеќичката, притоа клипот да ти биде во внатрешна крајна положба затоа што каналите за влез на работна материја се отворени, и низ нив ќе се спушти маслото кое го тураш ќе стаса до коленесто вратило , клипница и т.н , доколку клипот е во надворешна крајна положба, маслото ќе остане над клипот подоцна кога ќе го завртеш коленестото вратило нема добро да слезе, значи најдобро е вака како што опишав. За видот на маслото, мислам дека не е толку битно, има масла за конзервација, но може да се сипи двотактол, моторно 15w-40 . Количина некаде околу 200 ml. И после сето ова да се заврте коленестото вратило со рака неколу пати, на 30 дена или 1 месец, да се завртува по неколу пати со рака. Кога ќе дојде време за употреба или деконзервирање, испушти го маслото, би ви препорачал кога ќе се испушти маслото да сипете дизел гориво или бензин (да се испери) и да завртете неколку пати на коленестото вратило и да го испуштите. Нека постои така со извадена свеќичка и тргнете неколку пати на тргалото (сајлата), за да излезе што е можно повеќе од конзервираното. Исчистете ја свеќичката, ставете ја и обидете се да го запалите, можно е повеќе да дими (тогаш согорува остатокот од маслото што се налепило на ѕидовите од внатрешноста), но ќе се стабилизира. Ова е општо околу овај вид на мотори, се препорачува и перење на резервоарот но тоа кај нас не успева
. Сега за четворотактни некој збор. Испуштете го маслото дури моторот е топол, така сите талози и нечистотии побрзо ќе излезат. Сипете ново масло, до потербната мера. Според видот на ладење може да биде воздушно ладен и водено ладен. Ако е воздушно нема ништо што треба да се преземе, ако е водено ладен испуштете ја водата , може да замрзне во зимскиот период, или сипете антифриз кој не мрзне (ако има сипено проверете го на колку мрзне и секој антифриз си има определен рок на користење , после истекот треба да се замени затоа што можи да направи проблеми иако е измерен и покажал дека не мрзне, сигурно си е сигурно). Бил како и ви препорача кај двотактните исто и кај овој вид на мотори во зимскиот период кога не се работи да зе завртува радилицата (коленесто вратило). Овој вид на мотор е спремен за употреба кога ќе дојде време , бидеќи не се конзервира. Пожелно е отворите и на двата типови на мотори (издувен и усисен) да се затнат со некое парче текстил, пуцвал... Гледам дека има некои вретена (пренос), за ова перкава да врти сигурно има и масло, кога ќе измине рокот на употреба да се замени со ново, можете деловите кои мислите да кородираат да ги испрскате со VD -40 (одвијач) .
Тоа е накратко за ова, доколку има некој ново вакво моторче и има упатство за употреба , конзервирање, деконзервирање треба да се придржува околу истото... мислам дека барем малку помогнав тоа што можам.