Убава идеја на маестро saso за презентација на "добитни" и добитни мамци за морски спининг риболов. Намерно ги ставив наводниците, затоа што од моето скромно искуство, ако можам да речам за некој тип на риболов дека е непредвидлив, тоа е морскиот, поточно, морскиот спининг. Ако правилото гласи дека нема правила тогаш во морскиот спининг е речиси закон. Но...Но сепак, има некои работи кои не доближуваат до успешна риболовна авантура ( со улов ). Периодот од годината, менувањето на плимата и осеката, периодот од денот, ветер, одбирање локација (лично јас сакам непристапни терени, карпи што поизолирани од присуство на луѓе). Ова е за риболов од брег, секако.
Ова се неколку воблери на кои сум имал успех ( удари, реализирани и нереализирани) од јапонскиот производител Ima.
IMA PUGACHEV'S COBRA
Воблер наменет за "Walk the dog" техника. Релативно далеку се фрла, убаво лета за неговите димензии(90mm, 12g.), сум имал неколку нереализирани удари кои буквално ме измрдаа од место на него. Вистински спининг хедонизам и уживање е да имаш удар/реализација на ваков мамец. За континентален лаик, се уште учам да го водам, може странично/нормално за 90 степени да биде поставена трската, може врвот да се држи горе високо кренат, може да биде спуштен надоле и да се twich-а рамномерно со кратки паузи. Впрочем, на интернет има многу видеа од кои може да се видат техниките на водење на вакви мамци, битна е желбата и вољата. Задолжителен мамец во мојот арсенал.
IMA SASUKE 130
130mm верзија на моделот Sasuke е тешка 25g со специфичен дизајн кој овозможува лесно зафрлање дури и при силен ветар. . 130-ката е опремена со две трокраки јадици Owner 2 ST 46 #2 , а самиот воблер работи од 80-120cm длабочина. Одличен воблер.
IMA HOUND 125F GLIDE
На овој воблер го фатив мојот најголем бранцин (има и репортажа за тој излет). Одличен "летач", одлично се зафрла, а за водење работи и на брзо мотање комбинирано со twich техника, но и на поспоро мотање, барем јас експериментирам секогаш кога станува збор за техниката. Најчесто доста агресивно ги водам мамците ( што понекогаш можеби и не треба така) веројатно затоа што при такво водење сум имал резултат. Кога се води работи од површина се до 70-100cm, долг е 125mm, а тежок 20g.
IMA SASUKE 140
Се што важи за 130-ката од Sasuke серијата, важи и за овој модел со тоа што овој е опремен со три Owner ST-46 size 3 трокраки, долг е 140 мм, а тежи 20 г. Исто така одличен летач, на секакви временски услови се зафрла доста далеку, а се води од под сама површина (ако врвот на трската ни е кренат сосема горе и споро се мота) до распон на длабочина од 60-100 см , зависно од начинот и техниката на водење на истиот. Класичен "убиец" од воблер.
IMA SASUKE 105
Овој мамец за своите димензии (105mm, 13g ) може да се зафрла сериозно далеку дури и при силен ветар. Има систем за префрлање на тежината со топчиња од тунгстен кои придонесуваат да се постигнат големи далечини при зафрлањето. Најчесто се води во распон од 50 до 80 см иако може да оди и подлабоко, но и поплитко, речиси под површината, секако, зависно од техниката и условите во кои се користи.
На овие мамци горе имам и удари кои не биле реализирани и удари кои биле реализирани (најголемиот е 3+ kg бранцин). За моделите од DUO (страшно добри мамци), накнадно ќе прикачам слики со кратка ретроспектива.
За крај од ова кратко излагање, да напоменам дека морскиот спининг бара и голема упорност и воља. Сепак, ние сме "континенталци" и ги учиме работите на потешкиот начин. Првенствено, не сме на море.
Бистро!