Pomozite coveku da resi problem jer niste u pravu
Od 01. januara 2012. godine, Zakon o zastiti potrosaca precizira da je u Republici Srbiji, sta god kupio, garancija minimum 2 godine
'Garancija' koju daje proizvodjac, ne moze nikako biti 'starija' od zakona zemlje u kojoj se trgovina obavila
To bi kao trgovci, ne samo trebalo da znate, nego i da se pridrzavate
http://www.politika.rs/scc/clanak/15651 ... dve-godine
Zakon je takodje jasan, da trgovac mora u roku od 8 dana da odgovori kada ce proizvod biti popravljen ili zamenjen, a maksimalni rok je ne duze od cini mi se 30 dana
Kupac nije duzan da se obraca ni Prologicu miti da bude upucen na bilo koji servis u ovom slucaju, sve ide preko trgovca koji je stap prodao, a on je duzan da resi problem ili sa servisom ili da zameni o svom trosku ukoliko ne moze da se u razumnom roku otkloni kvar (u ovom slucaju ''nema delova'')
Podnesi pismeni zahtev
exjucarp, avtor milisav
Е сега кој зборува на памет незнам
Član 55 Zakona o potrošačima kaže:
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Kod prodaje polovne robe može se ugovoriti kraći rok u kome trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može biti kraći od jedne godine.
Ауууу, има уште хахаха